7/9

Börjar med att säga GRATTIS PÅ 18ÅRS DAGEN ELLEN!!

Så, då var det viktigaste gjort :p. Så idag har varit en vanlig måndag. Har äntligen köpt en logg-bok till projektarbetet. En lila med blommor på i från pepperpot. Skit söt. Ville ha en som jag vill skriva i och inte en som är tråkig. Så nu käns det bra iallafall. Imrogon ska vi nog få reda på vilka handledare vi fått. Ska bli spännande.

Har även haft körlektion idag. Broms lektion. Ganska kul att få tvärnita och sånt. Sladda på grusväg är alltid skoj :D På onsdag är det körfältsbyte som gäller.

Annars idag har inte så mycket hänt. Håller fortfarande på med mikrofonerna. Ska vara klar imorgon. Wille skulle skicka sitt ikväll så jag kan jämföra. Det blir nog bra. Är riktigt trött på denna uppgift nu.

Håller på att bli förkyld också. Med min vanliga tur är det väl svininfluensan ;p. Nä, men hoppas verkligen att jag inte blir sängliggande för det hinns inte med. Måste vara frisk! Jag är frisk! Fungerar affirmationer på sånt? Någon som vet?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0