6/9

Söndag. Slutet av en helg. En underbar toppen helg. Men det ska bli skönt med en ny vecka. En helt vanlig vecka. Dock är det en MASSA måsten denna vecka.

Ja, helgen har som sagt varit topp. Fredagskvällen ägnades åt mys med pojken. Var himla underbart att ha honom hemma. På lördagen var jag och mor på IKEA. Jag köpte grytor, tallrikar, bestick, toalettborste, vispbyttor, skärbräda, handdukar, lakan, diskställ och en massa annat man kan tänkas behöva när man flyttar. Var riktigt skojigt. Fast ombyggnationer gjorde IKEA rörigare än vanligt och surig kassapersonal som vräkte på andras varor på mina när jag försökte packa ner var en smula irriterande. Hur svårt kan det vara att ta det lugnt när man inte gjort plats för att packa  ner varor i en affär som inbjuder till storhandlande?

Lördagkväll spenderades i Mariestad. Bobby hade fyllt 21 tydligen så det firades med mat, trevligt sälskap och badande i badtunna. Har aldrig testat badtunna förr men det var otroligt mysigt. Senare på kvällen spelades det även världens fjantigaste TP. Frågor i stil med "Vad brukar Michel Jacksson ha för kalsonger?" Vem bryr sig? Fast fasligt skoj var det...

Idag har varit en segis dag. Har tagit farväl av älsklingen. Nu syns vi inte på ett tag igen också har jag plockat i ordning lite och dammat det värsta på övervåningen. Sedan övade jag kornett och sång i dryga 40 minuter. Det gick faktiskt riktigt bra. Är nöjd med dagens träning. De konstiga rytmerna börjar sätta sig vilket känns skönt. Börjar även lära mig att "glida omkring" i kornetten. Det är bra. Då gör jag rätt :)

Jag vill öva
Jag är bra på att öva
Jag vill öva
Jag är bra på att öva
Jag vill öva
Jag är bra på att öva
Jag vill öva
Jag är bra på att öva
Jag vill öva
Jag är bra på att öva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0