3/9

Värdegrundsdagar är faktiskt helt ok. Inte skit kul kanske men riktigt viktiga. Det är bra att det finns likabehandlingsplaner och att vi får ta del av dem. Tyvärr är de skrivna åp ett sjukt trisst sätt. Uttöver detta, de har tack och lov inte tvingat oss att läsa likabehandlingsplanen hela dagen, så fick vi en föreläsning om hur man övar. Riktigt bra och intresant upplagd med mycket matnyttigt. Tyvärr två år för sent. Hoppas lärarna blir noggrannare med att informera ettorna om detta. Det visade sig nämligen att vi borde fått denna info i ettan om inte en lärare blivit mammaledig. Tycker inte att en såpass intresant och viktig grej ska hänga på en lärare. Men men, nu har vi fått infon iallafall. Bra jobbat alla ES lärare :)

Hemma idag har det spöregnat. Jag övningskörde i det underbara vädret och jag har även försökt göra färdigt mikrofon uppgiften men körde fast och måste låna manualerna i skolan till de sista 4 mikrofonerna.

Dutt dag imorgon :D. Sista dutten :(. Jag älskar dutt :)

Jag vill öva
Jag är bra på att öva
Jag vill öva
Jag är bra på att öva
Jag vill öva
Jag är bra på att öva
Jag vill öva
Jag är bra på att öva
Jag vill öva
Jag är BRA på att öva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0