2/9

Så var sista skoldagen den här veckan till ända. Visade sig att jag typ inte missat ett skit i skolan när jag varit i London, jag som förberett mig för att plugga galet mycket för att hinna ikapp också har de nästan inte haft några lektioner. Så himla skönt för mig. Har att göra så det räcker ändå. Fick en uppgift i ljudtekniken där vi ska besvara vissa frågor om de 11 olika mikrofonerna som finns i studion bland annat.

Jaja, nu är det bara skoj skoj resten av veckan. Imorgon har vi värdegrundsdag. Dvs vi ska lära oss att vara snälla mot varandra. Vi ska även få information om projektarbetet. Själv ska jag leda barnkör så vet ni några barn i stort behov av en kör eller körledare kan ni gärna höra av er. Det är liksom det jag har kvar innan jag kan börja. Jag ska hitta barn och välja låtar och planera hur man bäst lägger upp en körlektion. Men annars är jag ready to go så att säga.

Idag då?? Idag har varit en sådann där toppen dag. Engelskan var kul. Vi diskuterade boken vi läser, Angela's ashes heter den. den verkar rätt bra än så länge, lite hoppig men helt ok läsning. Sedan hade jag kornett. Det gick mycket bra. Har slutat ha ångest innan kornett lektionerna nu, det tog bara två år, så nu är det mycket mer avslappnat på lektionen vilket underlättar. Sista lektionen var inställd så åkte hem redan 14.50. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0