22/9

Ja, då var det så att dagarna flugit iväg igen så att jag inte har haft tid eller lust att blogga. Men det är ju bra, har ju haft roligt. Senast var alltså i torsdags. Hmm...fredagen var en vanlig fredag fast utan ensamble ledning.

Helgen har varit toppen. I Lördags var det Ramadan-fest hos Sanna. Hade mycket roligt och mycket mat blev det. Innan den festen umgicks jag med pojkvännen. Vi slappade mest, bakade kladdkakor till Ramadan-festen och var ute och gick i typ en timme. Det var ju så fint väder :D.

På söndagen var jag och mor i Skövde på bio. Flickan som lekte med elden såg vi. Tyckte inte att den var lika bra som ettan men fortfarande en bra film. Lite taskigt lagda repliker på en del ställen. Men den här filmen var minst lika äklig. Inga filmer man ska se om man vill må bra efteråt. På söndag kvällen umgicks jag lite till med pojken com åkte hem igår.

Annars har väl inte så himla mycket hänt. har avrit duktig och gjort en massa läxor så nu har jag inga kvar. 1,5 vecka kvar till flytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0