1/9

London var toppen :). Var verkligen precis vad jag behövde. Lite miljöombyte. Hann med en hel del saker till och med. Plus att solo-sången gick topp. Är riktigt stolt över mig själv. Fick ju mer solo än planerat eftersom de andra inte lärt sig sina utan fick andra solon som de redan kunde. Toppen resa var det.

På torsdagen, själva resdagen, så åkte vi från Falköping till Göteborg vid 7.30. Flyget lyfte 10.20 och framme var vi vid 11. Sen var det bara att sätta sig på ett tåg för att komma in i London och sedan på tunnelbanan för att komma till "hotellet" som visade sig vara en kyrka. Sjömans kyrkan hette den. Ett mycket bra och prisvärt boende måste jag meddela.

Flygresan dit

På Fredagen var det dags för lite sevärdheter. Vi började med att besöka Picadilly Circus, en stor leksaksaffär, Green Park, Buckingham Palace och Harrods. Sedan gick vi på musikalen We will rock you. Får ni tillfälle rekomenderar jag skarpt den. Storyn var som vanligt i musikaler lite blaha men musiken... jag säger bara WOW!! helt underbar. Älskar Queen låtar så det kanske inte var en överaskning att jag uppskattade det hela....
Kamilla, Michaela och Gry


Utanför den stora leksaksaffären


Utanför Buckingham Palace


Utanför We will rock you

På lördagen var det mer av en slappis dag. Var på hotellet och i affärerna runt omkring. söndagen var konsert dagen och sedan var vi och tittade på Big Ben och på Trafalgar Square såg vi en naken man. Inga bilder på honom tänker jag lägga upp med tanke på nakenheten. Men ganska skoj var det. Jag satt på de stora lejonen och sedan var vi på Hillsong. Det är en form av församling för er som inte vet det. Deras gudstjänster går att kolla upp på youtube.com.


Jag på lejonet


En avslutande bild. Nästan hela gänget. Bara Karina saknas...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0