17/9

Idag har jag bara haft musiklektioner. Det är en bra dag det. Började med sång, det gick sådär. Fick inte med kroppen riktigt. Men inget som inte några gummiband kunde lösa. Sen hade jag GeMu och vi slapp läxor :). Impron gick också bra. Det var mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara. Jag tycker det är rätt kul med imrpovisation trots allt. I alla fall vokal-impron. Det är rätt grymt vad man kan göra med rösten.

Skulle jobbat med naturkunskap på rasten också men det blev Tower of Power istället...:)

Imorgon kommer han hem :D

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Vad är det jag hör? Kul med improvisation? Du? :P Kul att du börjar närma dig denna underbara kompositionsform! Love ya!

2009-09-17 @ 22:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0