16/9

Nu har jagprecis bråkat med mmor min. Inte alls kul. Särskilt när jag vet hur saker ligger till men hon inte lyssnar. Mamma när du läser det här så var du jsuk när jag var på julfest och stannade hemma sen också och jag blev sjuk själva dan om inte jag minns fel. Men som du sa, du har rätt och jag erkänner inte att jag har fel.

Annars har idag varit likgiltigt. Mår fortfarande rätt pissigt men det har jag bara sagt till Jonas. Tur att jag har honom. Han är toppen. Kornetten gick dock toppen. uno visste inte vad mitt läpp problem berodde på men han trodde att det inte var någon fara. Tur det...

Vi tog spexkort idag med. Det blev nog bra. Jag och Felix var pingisspelare. Alla var jätte fina. Det bästa med min klass är att när vi gör saker gör vi det för det mesta ordentligt. Tycker det är skitbra att vi faktiskt genomför grejjer och inte lämnar allt halvklart...

Nu ska jag andas och sen ska jag ringa älsklingen... Snart helg nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0