13/9

Så, kort uppdatering. Gick till skolan i torsdags. Tog skolkort i fredags och skolkade sista lektionen. Hade förvisso en mördar huvdverk och kunde inte sjunga gospel men ändå. Känns alltid busigt :p

Helgen har mer eller mindre spenderats i Göteborg. Min syssling fyllde sex så jag var där och firade. Hon är typ världens coolaste sexåring. Önskar alla sexåringar hade hennes inteligens... heck jag önskar att JAG hade hennes självförtroende och insikt. Hon kör liksom sitt eget...inte rädd för nått. Vill hon göra nått eller inte göra nått finns det inget grupptryck i världen som får henne att ändra sig. Jag beundrar det. Beundrar henne. Får man som artonåring beundra en sexåring. Jag tror inte det egentligen...men vem bryr sig?

Men iallafall, var där och firade henne och valde ut ett köksbord och stolar jag vill ha i lägenheten. Fick även världens fulaste bäddsoffa men den är gratis så what the heck. Kan slänga ett tyg över den eller nått. Det löser sig.

Insåg stt min dator har rätt hyffsad batteri tid också. Satt och kollade på One Tree Hill i två timmar på tåget och bussen och hade typ 1,5-2 timmar kvar på batteriet. Rätt nice. Håller ju längre om man inte kollar film också. Riktigt nöjd med det inköpet. Man kan handla på mitt sätt också :)

Mycket One Tree Hill tittande har det blivit det senaste. Liten köpte ju första säsongen och för er som inte vet det så är jag grymt svag för den typen av tonårsserie och romantiska komedier. Något jag skäms lite för men varför egentligen? Det är väl inget fel med det tekniskt sett. Jag får väl gilla vad jag vill... Tror dock inte detta tittande är bra för mitt kärleksliv. Man blir ju lite sugen på tv-kärlek och let's face it. Det finns ingens kärleksliv som är som tv-kärlek. Men måste säga att Jonas gör att mitt kommer rätt nära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0