25/8

Nu står väskan packad i hallen. Allt är planerat n i minsta detalj. Imorgon blir det till att sova hemma hos morsans jobbakompis så man slipper kliva upp i ottan på torsdag. Det blir nog bra det här med. Hoppas vi...

Idag har varit lite av en vemodig dag. Sista dagen med Jonas nu innan han flyttar på söndag. Kommer sakna honom massor. Det är ju inte så att vi inte kommer ses, för det kommer vi, men verkligen inte lika ofta. Inga mer mitt i veckan mys. För att få ett sånt måste man bege sig till Tjörn. Det håller helt enkelt inte. Tur för mig så vet jag att distans grejjen kommer funka. Det gjorde det ju när han låg i lumpen så varför skulle det inte göra det nu. Å andra sidan har vi nu vant oss vid att bo nära och ses var och varannan dag...vi får väl se...

När jag kom hem idag möttes jag av en gråtande syssling. Hon var så lessen. Första gången mamma lämnade henne hos någon så där och begav sig iväg. Men det gick fin fint trots lessamhet. Jag skjöt upp packandet och tog med den lilla upp för att utforska synten/keyboarden (har aldrig lärt mig skillnaden så jag vet inte vad jag har). Detta uppskattades. När instrumentet tappade intresset så var gossedjurs gåvorna från pojkvännen ett hett föremål. Särskilt älgen jag fick efter att han var i Kanada och som typ var lika stor som sysslingen själv. Skit gulligt var det när hon krampaktigt höll tag i älgen. Själv blev jag använd som handduk åt mariekex kladdiga fingrar. Underbart :D

Nu blir det inge bloggande förrns tidigast i nästa vecka. Ska ju till London. Bilder och info om detta kommer då i nästa vecka...

I love your **** dear

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du fått med dig allt. Kunde du låna en kamera utav nån sen?



Klart vi klarar det. Men vi kommer få abstinens. Men vi klarar det! Och jag kommer sakna dig massor med!



Naw sött. Keyboard heter det :) Men det gick bra med Linnéa överlag? Din mor lurade inte i henne en massa skit? :P



Ha det så underbart i London nu! Vi hörs väl förhoppningsvis imorn kväll, men ändå. Älskar dig jätte, jätte mycket! Kyssar i massor!

2009-08-25 @ 22:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0