23/8

Ojoj, skrev precis 23/6 i rubriken...Nu ligger jag riktigt efter i tiden här...

Nu har en helg gått till ända. Har haft en helt okej helg. I fredags började familjens årliga släktträff i form av en arbets-helg uppe hos farmor. Jag var där på fredagkvällen då kick offen med kräftskiva var. På lördagen var jag på jobbet på förmiddagen och tog hand om kunder. Det gick väldigt bra. var trevlig mot alla. Hälsade glatt, Lät folk provsmaka. Alex skulle varit stolt. Sedan åkte jag ut till farmor igen och umgicks med släkten. Min syssling Elin är bara för söt. Hon har precis börjat skolan och det är hon väldigt stolt över. Jag saknar den där skolglädjen man hade då. På lekis då skolan var skoj....

Den här underbara söndagen har spenderats med pojkvännen. Sista heldagen med honom innan han flyttar. Har mest legat och myst, samt vart och käkat glass och startat en tävling. Inget godis, inga kakor, ingen läsk på veckorna och inget överdirvet konsumerande på helgerna samt motion ett par gånger i veckan. Vinnaren får antingen frukost på sängen i en vecka eller mat lagad åt sig i en vecka. Ska bli toppen att få mat lagad i en vecka :D

I morgon är det skola igen och sedan övning inför London. Fattar inte att vi åker på Torsdag. Jonas hämtar på kvällen och så ska jag sova hos honom till på tisdag, Börjar ju inte förrens 12.05 på tisdag så det blir ju bra :D Sen på tisdag är det skola och Vulcan och på onsdag är det skola och sedan sova hos David och Josefin för att på torsdag åka till London. en fullspäckad vecka med andra ord. Lär inte bli mycket bloggat precis.... Men men, jag kommer nog ha roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0