20/8

Måste börja veckan med att nämna att jag numera går sista året på gymnasiet. Es3m here we go! Helt sjukt känns det. Var inte länge sedan man gick på högstadiet och nu går man sista året på gymnasiet. Känns inte som jag utvecklats eller ändrats ett dugg men samtidigt så känner jag mig som en helt annan männsika. Fick super bra schema också. sovmorgon alla dagar utom måndag. Senaste dagen är till 15.45 men det kan jag leva med eftersom jag börjar 12.05 den dagen. Alltså inget man dör av. Flyttade kornett lektionen från torsdag morgon till min håltimme på onsdag istället. det betyder inget hål på onsdag och ingen kornett på morgonen. Känns toppen!

Resan till Borås var också fenomenal. Kom dit vid 11.50 och då gick jag och syster och fikade/käkade. Sedan åkte vi till henne för att umgås och åka vidare till Knalleland. På kvällen kom systers kufiska vänner för filmkväll. Jag gick och lade mig vid 1.30 och filmkvällen var slut vid 3.30 ;p. Syrran fick sova på soffan xD. På onsdagen kom farmor och hämtade och fikade. Mycket mysigt. På vägen hem plockade vi upp älsklingen så han spenderade kvällen/eftermiddagen här. Bland annat överförde vi bilder från året till min dator så jag fick de jag ville ha :D

Nej, nu ska jag med en gång göra GeMu läxan så att jag inte glömmer den. Ska vara duktig i år...iallafall den här veckan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0